středa 14. října 2020

Informace ohledně distanční výuky

 Vážení rodiče,

stejně jako v loňském školním roce nastala tato nelehká situace.

Veškeré informace ohledně výuky naleznete zde. I paní učitelka Čempelová má zde přístup a bude Vám informace sdělovat pomocí našeho blogu.

Ideální by bylo, kdyby děti samy dokázaly najet na blog a zadání práce si zjistit,aby ubylo starostí Vám. Pokud toho nejsou schopny, snažte se je k tomu pomalu vést.

Každý den ráno zde najdou zadání na daný den (do 8 hodin).

Pokud budete mít zájem, můžete využít i online hodiny, vždy dostanete odkaz na email den předem. Bude také zavěšen zde.

První online hodina bude zítra 15.10 ve čtvrtek od 9-10 děvčata  a 10-11 chlapci a to kombinace matematiky a českého jazyka.

V případě  dotazů mě  neváhejte kdykoli kontaktovat přes telefon, email, Messenger nebo WhatsApp.

Pěkný den

1 komentář:

  1. Zase nám zavřeli bazén? No tohle. To snad není možné. Vždyť já jsem neplavala ani nepamatuji. Jak si mám asi jít zaplavat teď v zimě? Ta představa mě přímo děsí. Já nedokážu jít ven v méně jak pěti vrstvách a měla bych se koupat celou zimu v rybníce? Infarktová představa.

    OdpovědětVymazat